Ardenege38 alerjik beneğim var bir bucuk yasındayken ve çok ağlıyordu huysuz mızmız diye sağlık ocağından yazdılar tabi ben ne olduğunu bilmiyorum sakinleştirir uyutur dedi birde iki çocuk annesi doktor eve gelip bi araştırdım aman allahım sakın kullanmayın uyanamama riski bile var bu riski almaya değmez siz ne için kullanacaksınız