HandeSs
Sadece salonum var. Eşyalarımı misafirlerim kullansın diye değil biz kullanalım diye aldım. Salonu kullanıyorum, gelen misafirde salonu kullanıyor. Oturma odası kavramı da bana hep saçma gelmiştir. Özellikle misafir uğruna falan kapısı kilitli tutulan odalar.. Ev bizim yaşam alanımız, gelen misafirlerin değil. Kesinlikle oturma odasını dağıtarak çocuğunuza oda yapmalısınız.