Eskus gündüz uykusunu bebeğinizin isteğine göre planlayin. Eksiltip çoğaltıp zorlamayin, çünkü gündüz uykusu gelişimi için çok önemli ve gece uykusunu da etkilemiyor. Zaten uyuyamayinca huzursuz oluyorlar yani benim bebeğim hiç dayanamaz. Eğer düzenli bir gece uykunuz varda bu aralar düzensizse biraz sabredin büyüme dönemi, ataklar, diş çıkarma falan etkiliyordur. Ya da doyduguna emin olun üşütüyorsa o da gaz yapar karnı agriyodur