Bambamorhan 9ay 22gunluk oğlum 4.5aylikken basladik biz ek gıdaya ta o zamandan kaşığı istedigi zaman eline veriyorum bazen ben yediriyorum bazen kendi yemek istiyo karışmıyorum heryer leke inanın. Ama yeterki yesin diyorum. Hergun farklı şeyler yapıyorum kah yiyo kah yemiyo.
Sevdiği şeyleri belki kızınızda sever diye yazıyorum
Muzlu pankek, tarhalani karsarli tost, bebek cheesecake, şeftalili muzlu yogurt, labne peyniri, tarhana çorbası, sade yogurt, cicibebe.
Eğer verdiğim öğünde bisey yemezse bunlardan birini yapıyorum mutlaka yiyor. Ayrıca birannenindeneyimlerj sayfası var instagramda onun tariflerinin cogunuda yiyor. O bayanın kızıda 10aylik .
Bu arada oğlum halen emekliyor yürüme yok. Baba anne dede nene kag (kalk) diyor