birmelekannesi0 3 ay 9 günlüğüz ve meme reddimiz var mama ve sagarak gidiyorum uyku arasında emzirmeye çalışıyorum bunu nasıl yenebilirim memeye dönsün istiyorum
Erva_2707 birmelekannesi0 bizde aynıyız. Bir iki defa biberon verdim . Benim ki ondan dolayı emmiyor diye düşünüyorum ama bir çok nedeni olabilirmis. Genel de 3 aylıkken oluyormuş galiba