Merhaba kızlar, 22gunluk bebeğim var ilk hafta mastit başlangıcı vardı çok şiddetli ağrılarım oldu,göğüs uclarim yok bebeğimi ancak göğüs ucu koruyucular emzirebildim bu sefer de uçları catladi kenarındaki kahve yerler derisi soyuldu pompa ile fazla sütü boşaltırken,bebeğimi emziremiyorum göğüs uclarim çok ağrıyor normalde de uçları bu kadar çok ağrır mu emzirirken, süt sağarken de sürekli içeri gir çık gir çık yine göğüslerim çok ağrıyor,bir sürü yöntem denedim bu ağrılar normal mi?bebegime emzirmeyi bırakmayı sütü bırakmayı düşünecek hale geldim