Daha 3 aylık kızım var. Yeni girdik üç ayımıza 2 haftadır sürekli bi kalkma çabasındaydı üç ayı gördüğümüz gibi pusetinden falan kalkıyor geçen az kaldı düşüyordu. Yatarken de kalkma çabasında dönüyor. Utanmasa kalkıp yürüyecek gibi. Çok mu erken başladık anlamadım sırtı asla yere gelsin istemiyor. 😅