Busra_mom58 Bebeğim 2 Ay 9 günlük. Bazen ağlamasa bile kendi kendine uzanıp oynadığı zamanlarda gözünden kendiliğinden yaş akıyo bi kaç defa oldu bu. Bu aylarda normal mi sizde de oldu mu?