Beraninannesii Bebeğim için oto koltuğu almayı düşünüyoruz 10 gün sonra 5 aylık olacak pusetine de sığmıyor artık Henüz oturamadigi için de 0-36 almayı düşünüyorum. Kullanıp memnun kaldığınız kalitesini yada özelliklerini beğendiğiniz marka modeller neler acaba .
Snowglobe Beraninannesii besafe kullanıyorum. Yüksek olduğu için cam dan dışarısını izleyebiliyor. 4 kademeli yatış pozisyonu var
Eminerd Beraninannesii Kraft kullanıyorum ben 5 aylıktı ilk kullanmaya başladığımızda 2 yaşında memnunuz çok şükür ☺️
oglumubeklerken Beraninannesii biz e bebekten aldık baby plus marka. 360 derece dönme özelliği yok ama 3 kademeli yatma özelliği var. Biz şimdilik memnunuz 9-36 kg arasi kullanıma uygun. Zaten oğlum içinde seve seve durmadigi için ve durmayacağını bildiğimiz içim aşırı yüksek tutar vermek istemedik o an biraz sıkışıktık
Beraninannesii Snowglobe Eminerd oglumubeklerken Han-0603 Litfenama Hepsini tek tek inceliyecegim okadar çok çeşit varki insanın kafası karışıyor en azından memnun olnunlara öncelik veririm 😇
Yusufagahinannesi oglumubeklerken baby plus markası bebek koltukları içinde en güvensiz olanı malesef
RBeyz Han-0603 Ya bende de bundan var da açıklayıcı bir şekilde kullanımını anlatan bir video biliyor musunuz acaba koltuğa bağlanması olsun, ayarlanması olsun vesaire ☺️
Litfenama Beraninannesii ay bazında değil ama 9-18 kilo aldım. Henüz kullanmadım ama çok fazla araştırma yaptım. Aracı ben ağırlıklı kullandığım için, güvenlik ve bebeğin sıkılmayacağı bir koltuk aradım. Besafe izi comfort x3 aldım.
Tospikcik Beraninannesii güvenlik ve konfor açısından ilk 0-18 (veya 9-18) olanları, sonradan 36 kg’ya kadar olanlara geçmeyi öneriyorlar. Ben de şu anda o arayıştayım, besafe alırım diye düşünüyorum.
Beraninannesii Tospikcik Sontvbukucu Aslında durum şöyle Bu şekilde aparatları var normalde bunlar yokken tam olarak sigiyordu pusete bunlar takıldıktan sonra biraz önde oldukları için bacakları katlanıyor bu yüzden 0-36ya yöneldim. Tabi konfor ve güvenlikte önceliğimiz.
Sontvbukucu Beraninannesii 0-36 güvenlik açısından önerilmiyor pek. 9-18 alsanız veya 0-18. Bunlar kilo bu arada ay degil. Besafe izi comfort x3 isofix bizdeki de. Adac onaylı güvenlik sertifikali. Beklentiniz nedir bilmiyorum ama benim güvenlik ve konfor. Ikisini de sağlıyor.
Sontvbukucu Beraninannesii 0 36 onerilmeme sebebi su. Simdi 0 demek yenidogan demek 36 demek te 36 kg ya kadar yani nerdeyse 8 10 yaş. Yani yenidogan bir bebekle 8 yasinda bir cocugu ayni koltuk ayni derecede güvenle koruyamaz. Bu yüzden düşük araliklar bakmalısınız. 0 18 bakabilirsiniz. Zaten 18 kilo demek 4 5 6 yas demek. O yaştan sonra da koltuk yükseltici de kullanılıyor.