123PrensAnnesi123 Bununla ilgili bilgisi olan varmı çevresinde giden verilebiliyormu gercekten nasıl bir yol izlenmeli?
Emelim Emelim ben de basladim canim iki seans gittim daha bakmadim kiloma😀 su icmeyi unutuyorum ya:/ bide ben paket aldim vacu+Microplus 12 seans 3500₺ verdim canimm.. valla kosu bandinda yarim saatte 4000 kalori yaktigim yziyodu https://imgyukle.com/i/Jud8tP
123PrensAnnesi123 Barlas_mom kosu bandinda yuruyorsun gectikce hizlandiriyor ama deli gibi ter akitiyorsun biraz sicak 30 dk suruyor 1000 kalori
Barlas_mom 123PrensAnnesi123 hadi ya benim gideceğim yerde 30 dakika da 2.500 kalori diyor sadece 1000 kalori mi yakılıyor
123PrensAnnesi123 Barlas_mom ilk basta oyle 4km 800 5 km 1000 sona doğru yukseltiyor o yuzden 2500 de olur ven daha basindayim 10 seansim daha var
Barlas_mom 123PrensAnnesi123 anladım tavsiye edeceğiniz birşey var mı peki bir de kaç kiloydunuz ? Ben şuan 74 kiloyum
123PrensAnnesi123 Barlas_mom bol su icin bide kesinlikle diyet uygulayin eger hepsini yaparsaniz cok ciddi kilolar verebilirsiniz 🤗 81.5 dum 78.5 oldum 4 seansla
Barlas_mom 123PrensAnnesi123 Benim gideceğim yerde 1 ay da ücretsiz diyetisyen hizmeti veriyor. Sonrasında diyetisyenle devam edicem tabi ki ama 65 altına düşersem bir kaç seansla daha çok azim ederim herhalde
Barlas_mom 123PrensAnnesi123 kasım ayı içerisinde kayıt olursak bu fiyatmış bende bu hafta görüşmeye gidicem bakalım inşallah bende memnun kalırım. Ayna da kendimi görmeye bile tahammülüm yok