memonunannesi Denizanasi92 ben trendyoldan nily markasına ait zeytinyağını alıyorum. 5 litre bize baya uzun gidiyor.
Prensesim-0109 Denizanasi92 ben bizim bahçeden kullanıyorum Annemler topluyo sonra çektiriyo yemeklerimde falan hep onu kullanıyorum ayrıca bebeğime masajıda zeytinyagıyla yapıyorum çok iyi gerçek ve doğal olan
Pericikk Denizanasi92 olizzi veya bağlarözü kullanıyorum ikisininde hem lezzeti hem asidik değerleri bebekler için uygun trendyoldan alıyorum.
Storymoon Denizanasi92 nermin hanım var balıkesirden geliyor bebekler ve sizin için pahalı ama çok lezzetli