Napicagimi sasirdim 1 yaşını gecti tamamen azitti valla ya ne yapsak olmuyor sürekli mizmiz memnun olmuyor hiç bir şeyden dışarı çıkarıyoruz burnumuzdan geliyor eve getiriyoruz aynısı hiç bir yere çıkmak dahil istemiyorum bu yüzden hiç durmuyor gündüzleri bir kere yatıyor geceleri üç kez kalkıyor dışarı cikarmasam vicdan yapıyorum dışarı çıkarmaynca çıkarınca da burnumdan geliyor