Hurremsultn7 Ye hamileyim plansız bı gebelkti. 3 yaşındaki kızıma bakamayacak duruma geldim her gün ağlıyorum kızıma zor yemek hazırlıyorum sürekli yatıyorum hap kullandım halde mide bulantısı göz kararması bayılma hissi hayatım mafolmus gibi hissediyorum piskolojik olarakta çok kötüyüm :(
Sebusebu Hurremsultn7 benim ilki 9 bucuk aylık. Şuan mutfagı görsen oturup buna ağlarsın o kadar diyim😂😂
Annesininmiskokulusu Hurremsultn7 kişiden kişiye değişir tabi ama genellikle hamileliğin ilk ayları bu şekilde geçiyor bilirsiniz zaten. Bence en güzel hamilelik ilk hamileliktir net. Ne kadar sıkıntılı geçsede başka sorumluluk yok. Kızınızda henüz küçükmüş onunda ihtiyaçları var ilgiye ihtiyacı var nasıl zorlandığınızı anlayabiliyorum Allah yardımcınız olsun bunda da bir hayır vardır elbet. Yardım alabileceğiniz birileri varsa destek isteyin. Veya ailenizin yanına gidin psikolojik olarak daha da dağılmadan.. Kızınızı kreşe de verebilirsiniz. Siz bu haldeyken evde verimli bir zaman geçiremezsiniz onada iyi gelir hem. Aklıma gelenler bunlar. En kısa zamanda sağlıklı günlerinize dönmeniz dileğiyle…
ayseasln21 Allah yardımcın olsun canim benimde ilk 4 ayım çok zor geçmişti hiçbir yere çıkamıyordum hem üstten hem alttan gidiyordu valla 🥺Miğde bulantısı için nane şekeri ,çubuk kraker ve ayran birde leblebi iyi geliyordu bana 😊Birde sık sık az az yeyin