Aras210922 Kızlar bebeğim kabız oldu fitil koymak zorunda kaldık akşam çok ağladı çünkü çok özür dileyerek söylüyorum böyle topak topak beş altı tane yaptı 🥺 sonrası yok nasıl normale dönecek 😔😔 dayanamıyorum ağlamasına 🥺🥺
DenizinAnnesj Aras210922 her mama yaptiginizda mamasina 3-4 damla saf zeytinyağı damlatin makatinada enjektörle 2 cc saf zeytinyağı verin 10-15 dk sonra yapacaktır benimde bebegim 36 gunluk kabiz oluyo bu sekilxe yapıyorum altina yapınca rahat ediyor gunde en fazla 1 kere yapabilirsiniz makatina saf yağ
[silindi] Aras210922 aynı günlerde bizimde aynıydı çocuk kıvranıyordu hipp kullanıyordum anlayamadım kabız olduğunu gaz sanıyordum mamayı değiştik ve şükür düzeldi sizde mamayı değiştirmeyi deneyebilirsiniz
Aras210922 [silindi] ne kullandınız peki ? Ben aptamil conformil kullanıyordum doktor iki gün önce sma kullan dedi ona geçtim ama daha etkisini göremedim
[silindi] Aras210922 bütün mamaları denedim anne sütü günlük en fazla 30 ml olduğu için ac comfort comformil her halini kullandım gitti düz aptamille düzene girdi 🤷🏼♀️
DenizinAnnesj Aras210922 bende suan yaptim bebegime 15 dk bekledim ve yapti kesinlikle yapin ise yaricaktir ☺️
DenizinAnnesj Aras210922 deneyin kesinliklee ama dikkat edin enjektörle yag verirken o an yapmasın mahfeder sizi makatina sıkınca hemen kapatin altini bezle yapmasını bekleyin 😂
Aras210922 [silindi] hadi ya deneyerek öğrencez böyle şeyleri eğer sma dan memnun kalmazsam bende deneyebilirim yeter ki düzene girsin 😣
Anneyim_34 Kızlar bende bu postu arıyordum bebeğim 3 gün önce yaptı kaka ondan öncede 5 gün önce yapmıştı şuan 35 günlük sadece anne sütü alıyor bende şırıngayla zeytinyağı versem fayda eder mi gaz yapıyor çok güzel ama kaka yok nolur yardım edin 😢