Beryak Merhabalar doğum yapalı 100 gün oldu ilk 40 gün kanamam oldu simdi daha yeni adet oldum bebeğim 3 aylık emziriyorum erken mi adet oldum sütüm kesilirmi
MademoiselleZengin55 Beryak Merhaba canım,bende bebeğim 3 aylıkken oldum şimdi 5 aylık olduk.Sütüm de kesilmedi.
Beryak Serifedemirkol inşallah burada baziları 8. Ayda 1 sene sonra filan olmuş bazilarinın ben erken olunca acaba kesilirmi diye düşündüm
Beryak MademoiselleZengin55 tamamdır cok teşekkur ederim :) birsey daha soracağım sadece bebeğiniz anne sütüylemi besleniyor mama takviyesi yapıyor musunuz :)
MademoiselleZengin55 Beryak Rica ederim 🙏🏻Ben her ikisini de kullanıyorum.Bebeğim biraz iri doğdu,istahlı da ama büyüdükçe mamayı azalttık.Yeni doğduğu zaman 3 saatte bir veriyorduk doktorumuzun tavsiyesiyle.Şimdi günde 3 kez veriyorum.Gerisini emerek tamamlıyor.
Beryak MademoiselleZengin55 bende sadece geceleri veriyorum yeni gunde 2- 3 veriyorum emzirince annelerin icini bi acaba doyuyormu ne kadar emiyor filan diye tabi kilo alimi iyi çisli bezde iyi ama yinede mama verince biraz daha rahat oluyorum ne kadar ictiğini görünce
MademoiselleZengin55 Beryak Aylık gramını almış olsun bi de dediğin gibi çişle bez sayısına bak,kaka yapıyor mu düzenli ona bak.Zaten bunlar normalse doyuyor demektir.Aç olsalar bi şekilde anlatıyorlar zaten bize 😇
Beryak MademoiselleZengin55 kakasi önceden hergün yapiyordu hemen hemen son 1 aya yakın günde 1 bazen 2 gunde yada 3 gunde bir yapıyor doktora gittiğimizde günlük 20 gram alması gerekiyor sizinki 19 gram gayet guzel dedi
Beryak MademoiselleZengin55 evet anlaşılıyor birde benim kızım gündüz uykusunu hic yapmiyordu değisti yani uykusu aksda uyumuyor bizle birlikte gece 12 - 1 -2 gibi yatiyordu sonra hic uyanmiyor sabaha kadar öyle gundüz hic uyumadığı icin mememi aliyordu bir iki cekip uyuyor bırakinca uyaniyordu hem göğüsümu bosaltmiyor hem karnını doyurmuyor oyle olunca gundüz de mama vereyim aksam uzeride dedim böylelikle gunde 3 e çikardım mamayı :)
MademoiselleZengin55 Beryak Bende veriyorum yatmadan , doktorum vermezsen bu çocuk seni yer demişti 😅Bi kendileri belirliyorlar zaten ne zaman ,hangi ölçüde yiyeceklerini.
Beryak MademoiselleZengin55 evet dogru da ben hep 90 cc veriyorum biberonu çikarinca ıhhh mıhh diyor ama ben tekrar vermiyorum fazla midesinide büyütmeye gerek yok diye düsünüyorum fazla versem içecek yani :) biraz zaman geçince emziriyorum zaten
MademoiselleZengin55 Beryak Bende 90 veriyorum genelde ,bazen gece yatacağı zaman 120 falan.Benimki de mama öncesi emiyor.