2503 aynn hem özele hem devlete götürdüm kontrollerinde aklıma takılan her şeyi soruyorum cevaplıyorlar çocuğumun kontrollerini hiç aksatmam her iki doktorda çıkarken çocuk gayet iyi sağlıklı dedi. Zaten 1 ay erken doğdu ona göre takip et gelişimlerini dediler. Ama anlamıyolar daha çocuk 6 aylık olmadan 5 ayı bitti 6 dan gun aldı 6 aylık bu diyo neymiş 6 aylık çocuk suyunu kendi içiyomuş bu armut piş ağzıma düş müş. Aynı boyle söylüyor. Dönebiliyor sırt üstünden yuz ustune 2 haftdr dönüyor zaten 3 aydan beri çalışıyodu yarım dönüyordu şim tam dönüyo. Gülücükler atıyo yattıpo yerden kakmaya çalışıyor bayadır. Oyuncaklarına uzanıp kavrıyor ağzına çekiyor yüzümüze dokunup bizi inceliyor. Yerde yattığında ayklarını tutup emiyor kendini çeviriyor 180 derce. Sadece oturrken gövdesini kontrol edemiyor belini feln düşürüyor. Birde yuvarlnma feln yok pek harektli değil diyolar hemn ne bklyorlarsa 5 aylık bebekten