Merhaba, 4 buçuk aylık oğlum arabada hiç bir şekilde durmuyor. 10 dakika hastaneye giderken bile çok fazla ağlıyor. Artık arabaya binmeye korkar hale geldim. Puseti ile kemerini bağlayarak arka koltuğa oturtuyoruz ben de yanında oluyorum. Öyle çok ağlıyor ki oyuncak vs hiç bir şey ile sakinlestiremiyorum. Bazen kucağıma almak zorunda kalıyorum maalesef. Araba durunca iner inmez sakinlesiyor hiç bir şey olmamış gibi. Benzer durum yaşayan varmı? Yaşayan varsa bu durumu nasıl çözdünüz?