Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında. Sinirlerim harap olmuş durumda onu hırpalayacağım çok az kaldı. Uyku saati geldiğinde rutinleri yapar yanına uzanırım. O da döner döner uyurdu. Nerden baksanız 1 aydır gündüz uykularına geçerken Saçlarımı avuçlayarak var gücüyle çekiyor yapma güzelim yapma bitanem yapma demekten artık dilimde tüy bitti. Bağırmaya başladım korkutana kadar bağırıyorum çünkü başka türlü kesmiyor bu davranışı. Allah aşkına çözüm ne saçımı mı kazıtayım? Dikkatini dağıtmak olmuyor çünkü uykuya geçtiği için oyuncak vs almıyoruz yanımıza. Uyku basınca ya saçımı çekiyor ya da ulaşabildiği her yerimi ısırıyor. Lütfen bir çözüm söyleyin. Kış bitene kadar yanımda yatacak. Eğer yatağı ayırma şansım olsaydı inanın ağlasa da umrumda olmadan uyku eğitimi verecektim o kadar çaresiz durumdayım. Yeter artık bıktım her bebek mi böyle bu nerden öğrendi bunu canıma tak etti ya