sihirbakani Normal Doğum yapalı 50 gün sıkılaştırıcı tayt alsam faydası olur mu yoksa geç mi kaldım.7 kilo verdim 7 kilo fazlam var karnım yumoş yumoş gitmiyor.kullanip faydasını gördüğünüz bir tayt var mı?
Sontvbukucu sihirbakani canim şöyle ki senin ideal kilon neyse eninde sonunda ona geliyorsun. Ben kullanmadım. 10 kilo almıştım 13 aylik bebegim hepsi gitti ama karnim 3 ay falan yumus yumustu. Yani kilo tutmaya meyilli bir yapınız yoksa bide emziriyorsaniz her türlü gidiyor.
Linaduygu sihirbakani valla ben hemen kullanmadım 2bucuk ay sonra taytla eski tarz korseyle devam ettim hala ruhum darlıyor sürekli kullanamıyorum keza eşimde onun yerine spor diye başımı yiyor ama baya faydasını gördüm geç kalmış sayilmazsin kullanabilirsin
sihirbakani Sontvbukucu hayatım boyunca hiç bu kiloda olmadım şimdi kendimi özgüvensiz hissediyorum 😀Ama yazdiklarıniza sevindim belki de vermek için acele ediyorumdur bilemiyorum
sihirbakani Linaduygu Bende alıştım bol bol giymeye o rahatlığa bakalım tayt kullanırsam nasıl olacak
Sontvbukucu sihirbakani kesinlikle acele ediyorsun. Ben ilk 6 ay 58 kiloda takili kaldım. 6. Aydan sonra 4 5 kilo daha verdim ve eski kiloma döndüm yani vücut yapınız neyse o oluyor. :) zaten bebek hareketlenince peşinden it gibi kosturuyorsun😂
sihirbakani Linaduygu aslında en Etkili şey spor.Benim vaktim olsa kesinlikle yazılırim bir spor salonuna ama bebeğim minicik ve birakacak kimsem yok
Linaduygu sihirbakani ben nefret ediyorum spordan ve eşim fitness eğitmeni evde kaos yaratıyor ben göbeğimden şikayet edince çünkü dinlemiyorum 😂
irva Linaduygu Aynen aynen.Sürekli bir şey söyleme.Bak şöyle yap böyle yap.😆 E sen beni hiç dinlemiyorsun ama oluyor sonunda da.
Linaduygu irva hayır ben bana yardımcı ol da demiyorum ki 😂 başından beri söylüyorum sevmiyorum yapamıyorum istemiyorum diye