Sonsuzask Geçmşş olsun kuzum benim bebeğim de 7 aylık rota virüsü oldu ben de çok korktum oturup ağladım nasıl atlatacak diye şükürler olsun çok hafif atlattı sen rahat sakin ol bebeğin bunu hisseder çünkü daha yeni oldu bugün 10. Gün, günde 13 bez değiştirdik sen emziriyorsan sarımsak yut gün de bi defa doktorumuz bize ENTEROGERMİNA KİDS önerdi devlet ödemiyor pahalı biraz çok faydasını gördük çok sık emzir bol sıvı alması lazım kusma ateş yoksa çok iyi bu çünkü vücudu su kaybetmiyecek daha fazla, ben ne kadar hijyen için dikkat etsemde bana da bulaştı ikimizde kolay atlattık çok sık emzir