Kızlar 41 günlük bebeğim var ama uyku ve beslenme harici genelde hep huysuz ve ağlıyor bu aylarda bu şekilde olması normal mi artık nasıl iş yapacağımı şaşırdım yetişmeye calısıyorum ama yorgun ve uykusuzlukta enerjimde hiç yok. Bebişler bu aylarda genelde böyle mi oluyor ? 😟