Busramerttugrul 5 gün oldu sünnet olalı😊lokal anestezi uygulandı 6.aydan sonra genel yaptıklarını söylediler oğlum 5.5 aylık ama bence 3-4 aylık en güzeli çünkü ilk idrarında anladı ve çok ağladı gecesinde idrar yaparken yandı uyandı ağladı sadece zeytinyağı sürdük artık batticon kullanıyoruz önce nemlenmesini sonra kuruması gerektiğini söyledi doktorumuz..tabi o ağladı ben ağladım 😊geçmiş olsun hepinize allah damatlıklarını da göstersin bize 🤗