birkizannesi-35 yaptık evde kendim verdim damla şeklinde ateş olur dediler ama olmadı gayet normal bi süreç geçirdik, yakın zamanda ikinci dozu vereceğim, durumu olan kesinlikle özel aşıları da yaptırmalı ciddi hastalıklar cünkü özellikle rota virüs bu sene baya sıkıntı yaratmış annelere