Kızlar oğlum 10 aylık . Artık emmiyor , emzik zaten bebeklikten beri varla yok arasıydı 2 tane alt dışımız mevcut . Gören dişler kaşınıyordur diyordur da her çocukta farklı olsada bu aylarda 2 dişi olmalı genelleme olarak . Dişi geleceğini zannetmiyorum ama ya çorap ya üstünün bir kenarını bir sekılde emiyor . Uyurkende elıme gecem herhangi bir battaniye yi emiyor. Bazen emmedem de uyuyor ama verincede asla geri çeviremiyor . Sizce neden yapıyordur ? Erken mi emmeyi bırakması ıcın sütüm var ama istemiyor kalkıyor be o dişleriyle de kırtıklıyor meme ucumu 🥲