Burcu14-06 Bebeğim 4.5 aylık nefesini çok tutmaya başladı. Neden yaptığını anlayamıyorum. Nefesini tutarken dilinide dışarı çıkarıyor. Yaşayan var mı acaba
Ozlem2904 Burcu14-06 oyun oynuyor şebelek 😄😄😄 benim oğlumda yapıyordu aklımız çıktı boğuluyor diye sonra napiyon oğluyum dedik dikkatini dağıttık unuttu zamanla