Sevgili anneler benim çocuğum 2 yaşayacak 1 Ay sonra ama nedense sürekli birseyleri alıp yaliyor ne görse alıp yaliyor elinde bisey bulamazsa bile elini yalamaya başlıyor acaba bunun Bi problemimi vardır bilgisi olabilecekler yardımcı olursa çok sevinirim