Nrkzy Selam anneler 2 yaşında bir oğlum var anne baba mama dede gibi kelimelieri söylüyor ancak henüz cümle kurmuyor çevremde oynatabileceğim hiç çocuk yok fırsat buldukça parka falan çıkartıyorum bu aralar hep kriz halinde devamlı ağlıyor evde de ilgisini çekemiyorum ne oynatsam olmuyor evde neler yapabiliriz fikirlerinizi bekliyorum
egeninanns Nrkzy benim oğlumda 2 yaşında . Etrafında hiç çocuk yok maalesef. Boyama kitapları var onlarla baya ilgileniyor , resim yapar , hikaye kitapları da baya iyi . bizde eve salıncak almayı düşünüyoruz önümüz kış artık baş edemiyoruz