Eslemasel Selam kızlar kizim 3.5 yaşında sabah 7de kusarak uyandi. Bu saate kadar 6 7 kere oldu. Midesinde bisey kalmadı kuru kuru öğürüyor artık. İshal de olmuş.. ateş yok çok şükür. Evde ne yapabilirim kendini toplaması için. Yoksa acile mi götüreyim