Poncikbirii https://www.hizliresim.com/lykhx37 https://www.hizliresim.com/es2occc Gördükçe içim acıyor ağlıyorum cidden 10 gündür takip ediyorum kuru tutmaya çalışıyorum elimde mustelanin en iyi kremi var onu sürüyorum ince giydiriyorum yok geçmiyor boyun ense çene aldı çok kötü oldu çocuğumun pzt dr gidicez ama kullandığınız bu çok iyi geldi bize dediğiniz bisey var mi ? Birde boynu açık durmadığı icin et ete yapışık duruyor nasıl teması engellerim ya😣
Tweetyy Poncikbirii hiç bilmiyorum canım üstte kalsın. Poncikbirii Birde boynu açık durmadığı icin et ete yapışık duruyor nasıl teması engellerim ya😣 Boynunun altına ağız mendillerinden sıkıstirsan değmesin diye
Eslemasel Poncikbirii içim kötü oldu Vala kıyamam kuzuya. Canim isilik mi gerçekten alerji faln olabilir mi acaba. Allah şifa versin çok üzüldüm. Boynuna ince pamuklu bi bez koyabilirsin bence sağlı sollu iki taraftan
Aslicik Poncikbirii Benim kızımda böyle oldu uzun süre geçmeyince doktora götürdüm kuru tut bide nemlendirici kullan dedi ilaç önermedi. Bende daha sık yıkadım kuruladım gün içinde. Bide bepanten pişik önleyici vardı elimde bi iki gün onu sürdüm geçti
Poncikbirii Eslemasel isilik diye umuyorum alerji de olabilir belki ay hiç bilmiyorum aşırı salyası akıyor onluk yetiştiremiyorum o mu tetikliyor acaba
Deletedmom_62 Poncikbirii ay kuzum benim rabbim şifa versin benim bebeğim de 2 aylık her yeri pişik olmuş bacak araları poposu falan insan hiç kiyamiyo😞
Poncikbirii Deletedmom_62 Rabbim hepimizin yavrusuna şifa versin valla benim içim acıyor yazarken bile gözlerim doluyo İnan 😥
Haticeakll Seni üzmek istemem ama ısıliğin tedavisi kremi felan yok diye biliyorum ya yani yine de elinden geleni tabiki yapacaksın kuru tut terlemesin boğazının arasına da mendil koy kendisi çekse bile sen koy sürekli çok geçmiş olsun 🙏🏻😔
1ruzgarmasali Poncikbirii hergun banyo yaptırın ve nemlendirin başka çaresi yok diye biliyorum ama banyoyu aksakmayin derim