Kızlar oğlumun kafasında bezeler vardı doktora gittim kafasındakini önemsemedi yağ bezesidir dedi ama boğazındada varmış haberim yok ultrason istedi reaktif nodül 26*9 mm yazıyor en büyüğünün boyutu diye bizi hematolojiye sevketti randevu taa 3 kasıma buldum ama içim içimi yiyor napcaklar gittiğimizde bilginiz varmı acaba gidenler söyleyenilirmi😞