Haticeakll Kızlar bebeğim kakasını yapmıyor 1 haftadır en son yine böyle 1 hafta yapamamıştı bu 2 oldu normalde günde 2 defa dolu 1 defa az hep yapardı gazını da asla çıkaramıyorum gaz masajı da yapıyorum herşeyi yapıyorum çok huzursuz ne yapmalıyım sizce
DenizinAnnesj Haticeakll 1 hafta cok uzun bir sure boyle bekletmeyin beebginizi benim bebegimde yapamiyor ama gunde en fazla bikere makatina enjektörle saf zeytinyağı sıkıyoruz içeri gidiyo 5 10 dk sonra yapmis oluyor sizde gunde en fazla bikere boyle yapin cocuk rahatlasin oyle cok sancisi olur
2kizbiroglan Haticeakll bizde durum aynı maalesef 2 aylık anne sütü aliuo günde bı iki defada mama alıyor.acile gittik lavman verip gönderdiler .geldik eve bebeğim çok ağlıyordu ve tekrar gittik yine lavman verdikermi bu sefer şurup yazdı doktor üç gündür veriyorum hala yapmadı kakasını ne yapacağımı şaşırdım gazını çok güzel çıkarıyor bu arada metsil gaz ilaçla verdiler
gamzes-26 Ne kadarlık bebeğiniz anne sütü alıyorsa kuru kayısı komposto içebilirsiniz siz bebeğim yapmadığında içiyordum ertesi gün rahatça yapıyordu
DenizinAnnesj Haticeakll Ben mamada verdigim icin her mamasina 3 damla saf zeytin damlatiyorum ekstra makatina 2 cc enjektörle saf yag veriyorum deneyin yağ ona hoc hise yapmaz hemde bebek rahatlar bende simdi vericem gunde en fazla 1 kez veriyorum makatina
Haticeakll 2kizbiroglan anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal diyor doktorlar ama bebek çok huzursuz oluyor ne yapacağımı şaşırıyorum
DenizinAnnesj 2kizbiroglan metsil kabiz yapti benim bebegimi lavman yapcaniza enjektörle makatina saf zeytinyağı verin cok daha sağlıklı ben gunde en fazla 1 kez yapiyorum mama iciyosa her mamasina 3 damla saf zeytinyağı damlatin
Erd2006brc Bizde aynı sorunu yaşadık doktorumuza danışarak günde 1 çay kaşığı saf zeytinyağı iciriyordum birde poposuna zeytinyagi sürüyorduk
DenizinAnnesj 2kizbiroglan ama bence lavman yapmayin küçücük bebeğe enjektörle 2 cc saf zeytinyağı verin daha iyi ben hergun veriyorum yapiyor rahatliyor
2kizbiroglan DenizinAnnesj tm cnm ben bı öyle yapım .lavman bende pek kullanmak istemedim artık hastane gitti mecbur kaldım çok ağlıyordu
DenizinAnnesj 2kizbiroglan ole oldukca gunde en fazla 1 kere enjektörle saf zeytinyağı verin onu yaptiracaktir altinaa birine daha dedim dun yapti bebegi yapmis altina bende bugün kendi bebegime yaptim
DenizinAnnesj 2kizbiroglan icine gittiğine eminmisiniz bazen gazdan dolayi basinc oliyo makatta yag iceri gitmiyo tamamen disari akiyor