Merve12937 Merhaba kızım 8,5 aylık yürütmeye calıştıgım da veya ayakta dik tuttugumda parmak uclarında duruyor sanki ayakları o sekilde donmuş kalmış gibi . Bu gecici ve normal bi durum mu cok morelım bozuldu anneler lütfen yazın
Linaduygu Merve12937 Parmak ucu yürüme, çocuğun 3 yaşından sonra halen parmaklarının ucunda yürüyüp topuğunun yere temas etmemesi durumudur. Çocuklarda bağımsız ve desteksiz yürüme 12 ila 14. aylarda başlar. Çocuğun yürümeyi yeni öğrendiği ilk 6-8 ayda parmak ucu yürüme görülebilir diyor Google amcadan baktım
parisbebek90 Merve12937 bebekken bende parmak ucunda yürürmüşüm. 30 yaşındayım hala yürürüm, bende fizyolojik olarak bir bozukluk yok. Sadece baldırlarım çok kaslı
Deletedmom_23 Merve12937 Ben de hep öyleymişim Hatta uzun bir süre 4-5 yaşa kadar devam etmiş bu durum Sülalede bana kesin balerin olacak bu kız derlermiş😂 Fizyolojik bir sıkıntım yok. Ama tabi doktora danışmadan olmaz
Merve12937 parisbebek90 yürümüyor aslında henüz. Ben pek fark etmedim memlekete geldim dedem fark etti büyükler daha iyi biliyor o yüzden kafama takıldı insallah gecici bi durumdur henüzz yürüyeniyor zaten