Merhaba hanımlar. Bebeğim balgamlı öksürük ve grip atlatmıştı hatta ciğerlerine inmişti . İyileştikten 2 hafta sonra şimdilerde yani tekrar ara ara öksürüp hapşırmaya başladı ama burun boğaz akıntısı falan yok. Yani sizce daha iyileşme süreci mi devam etmekte yoksa yeniden mi başlıyor . Önce ki de böyle küçük öksürüklerle başlamıştı. Bebeğim 7 aylık ne iyi gelir öksürüğüne öncekinde sarımsak zeytinyağı sürmüştüm ayaklarıma bi işe yaramadı 😞