birminikbebekannesi Mrymkc benim de çok aşırı dökülğyor avuç avuç geliyor çok inceldi ne yaptıysam işe yaramadı denemediğim şey kalmadı hemde 7 ay oldu doğum yapalı ama geçmedi bir türlü
EgeVeDemirinAnnesi Bende burda bekliyim. O kadar çok dökülüyor ki kel kalmaktan korkuyorum. 3 ay biterken başladı benim dökülmelerimde 🥺
deleted20517 Benimde çok dökülüyor saçım avuç avuç.(kimi büyükler bebek anneyi tanımaya başladığı için dökülüyor diyorlar doğrumu acaba.)
Mrymkc Böyle her yaradığımda dökülüyor elimi saçıma götürmeye korkuyorum . Acaba ne zman bitecek . Bebeğim şuan 9 ay 27 günlük
urasin_annesi18 Ben şampuanımı değiştirdim. Dp çam terebentin yağı olan şampuan dökülmeye çok iyi geliyor ciddi manada azalttı hem de fiyatı uygun
Deletedmom_875 Benimki de ayni şekilde ya. Hamileligimde hic dökülmedi. Doğum yaptım ilk 2 ay hiç dökülmedi. Doğumdan 20 gün sonra hatta saçımı kestirdim aşırı uzundu. 2 aydan sonra dökülmeye başladı malesef hala dökülüyor 3,5 ayligiz
aylinbb bende de doğumdan sonra başlamıştı 3-4. aylarda sonra 9-10 gibi geçti dedim sonra tekrar başladı ama meğer saçkıran olmuşum ikinci dökülme ondanmış sık sık diplerinizi kontrol edin bence :\