pasaklisinkukuli Doktorunuza sordunuz mu onay verdi mi dokuz aydır boyamıyorum artık ihtşyaçım var boyamaya
Birannisbirbebis pasaklisinkukuli sombre yaptırdım bebeğm 2 aylıkken dipten yapmadığım içinde sormadım doktora
pasaklisinkukuli Sedak07 Birannisbirbebis komple boyanyapmam lazım saçlarım bakır dip boyam cok uzadı dokuz ayda doktora sormam lazım oyy oyy aylarca emzircez hiç boyayamıcaz mı ya
orkideSeverim pasaklisinkukuli ay bende geçen doktoruma sormayı unuttum benimde boyamaya ihtiyacım var
Birannisbirbebis pasaklisinkukuli bitkisel boyalar var aslında sorun bakalım doktora bence boyarsınız bişey olmaz
orkideSeverim pasaklisinkukuli boyadınızmı ben şey düşünüyorum aslında maske yapıyoruz oje sürüyoruz kremler kullanıyoruz ne bilim sadece boyaylamı geçiyor bu zararlı maddeler
pasaklisinkukuli orkideSeverim yok trendyoldan doğal içerikli amonyaksız falan boya siparişi verdim gelince yapıcam sanırım