bbbusratas yaa inşallah bizimde bi sıkıntı yoktur. Yani bi sorun yoksa kusmasi hiç problem degil. Bebegimin başı normale göre biraz küçük dün burada birkaç post okurken bu durumla ilgili bi hastalık var onda kusma oluyormuş gibi şeyler okudum ondan korktum açıkçası. Ama çoğu kişi de var galiba bu sorun