Benim bebeğimde yeni 10 aylık oldu bu aylarda ayrılık kaygısı oluşurmuş bebeklerde o yüzden böyle davranırlarmış.Bizde de durumlar aynı sayılır sürekli yanında olmamı istiyor.Bende işi gücü bıraktım valla akşama kadar oyun oynuyoruz,emekleme yarışı yapıyoruz,evi dağıtıyoruz ☺️ Birde iştahıda çok kötü hic birsey yemiyor. Bakalım geçecek diye umut ediyorum. Allah yardımcımiz olsun 🌸