@adm daha önce posta cevap yazarken ops!..... Geliyordu.. Sonra cevap yazarken buna yetkiniz yok diyordu.. Şimdide postlar açılırken daha doğrusu açılamıyorken olsa!!.. Geliyor.. Anlamıyorumki neden.. 2 dakika forum zevkimiz var buda işkence olmaya başladı.. 😤 😤 Bu postu açarken bile milyon tane oppss! Milyontanr bunu yapmaya yeriniz yok çıktı..😤😤