Norveckizi Yoğunluk mama ile besleniyor. 3680 doğdu, 3300’e kadar düştü doğum sonrası. 2.ay kontrolünde 6,5 kiloydu biraz hızlı gidiyor diye doktoru mama ölçüsünü yükseltmemişti. Çünkü 1 ayda 2 kilo almıştı. Bu defa 500 gram arttı bir ayda. Bu ay yükseltti mama ölçüsünü. Anne karnında da hep önden gidiyordu. Sağlıklı olsunlar her bebeğin gelişimi farklı.