-Zehrak- Kızlar sezeryan ile doğum yaptım bugün 10. Gün hala sütüm damla damla geliyor sağım yapmaya dün başladım bebeğime mama vermek istemiyorum lütfen tecrübeleriniz varsa nasıl artar süt ne yapayım bilmiyorum 🥺🥺
Litfenama -Zehrak- mama neden vermek istemiyorsunuz? Aç kalmasın bebek. Sütünüz olursa bırakırsınız. Sağa sağa çoğalır. Doktora danışın bebeğin beslenmesi hakkında.
Tgcee159 -Zehrak- bol bol emzir sonra tavuk haşlama suyu ile bulgur pilavi ve dere otu yiyebilirsin allahın iziniyle sutun çoğalacak ben 10 ay böyle yaptım
Esmasamet -Zehrak- İncir uyutmasi yapip yiyin benim onunla sütüm geldi YouTube de var Hurma tuketin bol su için taze soğan yiyin ve dere otu tuketmenizi oneririm
Hilal_4444 Emzirdikçe ve sağdıkça artar ama mama verin bence bebek sarılık olmasın bol bol su için yeşillik yiyin sıcak suyla masaj yapın
Hilal_4444 -Zehrak- bende ilk bebeğimde sizin gibi yapmıştım çünkü sonra bebeğim sarılık oldu biraz biraz mama verin şekeri düşmesin sizi daha güçlü emecektir sütünüz çabucak gelir inşallah sonrada mamayı bırakırsınız