Hayatbilgisi Deletedmom_23 Ayyy bende doğuya geldim geleli öyle . Batidayken hiç olmazdı . Malum buralarda soğuk olunca . Çorapsız hayatta duramazsin kombi ne kadar yüksekte yanarsa yansın ☺️
Alerjikkoala Hayatbilgisi Benim de hep böyleydi en son bi serum taktılar demirle ilgili. Çok umutluydum ama hala topuk çatlaklarım duruyor :D
hdemir86 RainOverMe Onu bilmiyorum ne yazık ki, bebeğim yoktu kullandığımda. Eczaneye danışabilirseniz bilgi verirler mutlaka.