Reflü olabilir canım, kızımda öyleydi günde 7-8 kez fışkıra fışkıra kusardı motilum gibi bişey veriliyor, direkt yatıramıyorsun çocuğu reflü yatağı gibi hafif boynu kafası yukarı da kalacak, mide kapakçığı gelişmemiş oluyormuş erken doğan çocuklarda, emzirip dümdüz yatırayım kızımı ağzı açık süt şişesi gibi geri geliyordu emdiği sütler, pusette oturtun, reflü yatağı ve emzirdikten sonra mutlaka bi 20/25 dk kucağınızda tutun gazını çıkarsın sarsmayın sallamayın kusma daha çok artıyor