OglumAlp Merhaba 🌺 Bebişlerinize ne zaman oturmayı ve yürüteç kullanmaya başladınız 😊 oğlumun 4.ayı bitti hafif oturur pozisyonda bir iki gündür tutuyorum bıraksam öyle kalır 🥹
Cansu4401 OglumAlp kızımi 4 aylıkken hafif oturtmaya başladım gün içinde bırer dakka gibi yurutecede benim kızım çok hareketli bir bebek aşırı aşırı diye bilirim 5 buçuk aylıkken koyim azar azar oyalansin diye bu şekilde dip not koyduğum gibi yürüdü onla😬
Nazlican OglumAlp Yürüteç kullanmak için kendini tam anlamıyla tutabilmesi gerek diye biliyorum, 4 ay erken bence. Ben 7.ay da kullanmaya baslamıştım
Deletedmon_65 Elisa34 erken canım tam anlamıyla oturması lazım benim ki emekliyor mesela o yüzden koydum
Cansu4401 Elisa34 yurudetecinde 5 aylıkken yuruyodu desteksiz 10 aylıkken koltuk kenarlarında yürüdü 10 sonrada kendi başına yürümeye başladı canım
Elisa34 Deletedmon_65 benim kızım da yeni yeni ilk geri geri emekledi şimdi ileri doğru gitmeye başladı
Kubumom Benim bebeğim 4 aylık oturmak istiyor ama daha çok erken diye oturtmuyorum doktor 5.ayında gel demişti soramıyorum da, kaçıncı ayda oturtmak doğru olur
Yektoli33 OglumAlp 7.ayda oturtmaya başladım. 9.ayda yurutece bindi. Keşke yürüteç kullanmasaydim. 14 aylık parmak ucuna basıyor ve halen yürümüyor