Cemre_-53 Bebeğim 13 aylık nimerix ilk dozu olacak acaba bexsero gibi yan etkisi mi var yoksa daha mı hafif geçiyor cnku bizde bexsero ilk ve ikinci doz da huysuzluk ateş ağrı şişlik kızarık olmuştu acaba bunda da mı öyle 🙄
cydcvk Cemre_-53 bexsero ağır bi aşı bizde de ateş yapmıştı ama nimenrix biz 4 doz yaptırdık2. Ay başladık hiç ateş yapmadı
Cemre_-53 Sontvbukucu inşallah bizim de hafif geçer ya ne zaman asi olsa acayip geriliyorum öyle böyle değil yani
Cemre_-53 cydcvk bizde tek ateşle kalsa emedi uyumadı doğru düzgün asi yerinde kızarık şişlik olmuştu huysuzdu aman Allahım iki gün kotu gündü nimerix inşallah öyle yapmaz ya acayip geriliyorum
Sontvbukucu Cemre_-53 yani bazi asilar yan etki yapıyor bexero gibi onun dışında çok da şey etmiyorum yani doktor zaten olur ya da olmaz diyor rahatlıyoruz ona göre 😂🙂💚