Slmkhrmn
Kızlar merhaba doğumdan sonra vajinama dış dudak kisminda yumurta büyüklüğünde şişlik oluştu doktor hematom olduğunu söyledi ilaç kullanıyorum ama daha hic bi faydası olmadı ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ne yatabikiyorum ne yuruyebiliyorum 😢😢😢 dün gece Bebeğimi hiç emziremedim ve aglamaktan gözlerim siŞti lütfen bunu daha önce yaşayan bi çözüm bulan var mı yardım edin bana