Kaaheb Merhaba güzel anneler bebeğim 37 günlük kabızlık sorunu var ne yapabilirim bana önerileriniz nelerdir 🌺
Mrv135 Kaaheb Arkadaşım kabız olan bebeğini kovaya su doldurup içine tutuyor bebiş kakasını yapıp rahatliyor. Ben de koyuyorum arada çok rahatlıyor.
Kaaheb Sebusebu hem mama hemde anne sütü veriyorum ama daha çok anne sütü veriyorum yetmediği yerde mama Aptamil kullanıyordum sanırım o yapmış olabilir sma yi deneyeceğim birde
Deletedmom_39 Kaaheb benimde bebeğim 50 günlük son çare fitil verdik söküldü. Az beslendiği için olmuş o yüzden bi meme bi mama veriyoruz canım