OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Kızlar arkadaşımın 8aylık bebeği dönmüyor,mesela kanepede bıraksa öyle kalıyor,yenıdoğangibi.ayağa kalkma yok,tutunma yok,emekleme yok,acaba uyarmam gerekirmi?Doğru olurmu sizce.Bebek8aylık doğdu prem.
MeleKk34 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benımkıdre altı ay 23 günlük oturamıyor emeklemıyor herkes dıyor neden emeklemıyor neden oturmuyor diye
DefneRana3881 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar kızım 10 aylıkken emeklemeye başladı öncesinde doktora götürdüm oturabiliyorsa desteksiz bitmiştir sıkıntı yoktur demişti
Gizemlim OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar emekleme her bebekte olmaz. Ama donme ve en azindan destekli oturabilmesi gerekir.
Eskus OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benim ilk kızımda öyleydi çok geç emekledi,döndü.ikinci kızım 7 aylık dönmeye başladı ama emekleme yok.her çocuk farklı olabiliyor başkalarınınkiyle kıyaslamamak lazım
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar MeleKk34 benim kızım 10ayda emekledi diş çıkardı,oğlan 4ayda diş çıkardı emekledi,emekleme ayrı ama dönme ayrı
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar DefneRana3881 emekleme konu değil dönme yok 8aylık bebek dönmesi gerek bence
DefneRana3881 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar 7,5 ayı geçiyordu döndüğündede zaten ama doktorlar sizin gibi dönmeyi değil oturmayı baz alıyor önemli olan oturabilmesi ki omurgada sıkıntı olup olmadığını göresin diyolar dönmenn geç olmasnn en bilindik sebebi vitamin eksikliği b12 kan
Fusunf OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar emeklememesi normal her bebek emeklemez ama dönmüyorsa doktora götürsün bence
minikMarquez OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benim bebeğim 7 aylık dönmüyor herşey yolunda ama dönmüyor keyfini bekliyoruz bizde
Cemre_-53 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar benm bebeğim de premature dönme olmuştu da emekle yok hady onu geçtim desteksiz oturma yok mesela oturuyor kanbur gibi iki üç dk durur snra dengeyi kaybeder düşer emar falan istedi ama ben beklemedeyim fizyoterapi geliyor evime mesela ama 8 aylık olmuş donmesi gerek hiç mi norolojiye göturmemis
minikkurbag OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar korkma canim benim oglumda 9,5 ayina kadar ne emekledi ne döndü otururdu oyle sonra bi gün döndü tamam dedik ertesi gun emeklemeye basladi simdi ayakta duruyor bi kac adim atiyor ama hala yurumuyor 13 aylik , desteksiz oturuyorsa korkma derim
TOSPAMMM17 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar oğlum tamamen desteksiz 8buçuk aylıkken oturdu 7aylıkken dönmeyi öğrendi ama tek taraflı dönüp kalıyordu 9 aylıkken ters dönmeyi öğrendi 7 gün sonra sürünmeyi öğrendi şuan 9ay 11 günlük dün dişlerinin kıtkıt yaptığını öğrendik bu çocuktan çocuğa değişir ve biraz onu da desteklemeniz lazım biz şuan yürüme çalışmaları yapıyoruz ama hala tutunup kalkma isteği yok biz kendimiz yürütüyoruz niyete tutunup denge de sağlaması biraz zor oldu biz anneler çocuklarımıza cesaret vermeliyiz
minikkurbag OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar doktora gösterin o zaman bence illa bisey olacagindan degil ama varsada erken teshis önemli
Mavis34 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar prematüre olduğu için geriden gelebilir gelişimi. Ellerinden tutunca boynunu tutabiliyordu kalkmaya çalışıyormu kallarından tutup ayağa kaldırınca desteklere olsa durabiliyormu bunlar yoksa uyarın bence belki bilgisi yoktur annenin