Arkadaşlar resmen hayatımın feri söndü diyebilirim bebeğim çok huysuz sürekli bir bebek ağlar mı sürekli ağlamaklı altı temiz karnı pek dışarı desen her gün fix gezer allahım delircem diyorum bir gün çok zor bir bebek tek başıma bakıyorum o kadar zor ki bir an önce büyüse diye dua ediyorum yorgunluk uykusuzluk sinir stres hepsi bende var şuan yemek yedirtmez yemin ediyorum artık hayattan zevk almıyorum soğudum çok mutsuzum ya 5 aylık bebeğim erkek bebek