Merhaba kızlar benim 7 ay 19 kızım var herşey çok güzel şükür fakat doğduğunda kolik bebekti hep ağladı 4 ayda bitti fakat 7 ayda aşırı huzursuz yine ağlıyor cok sinirli istediği birşey olmayinca kendini yere atiyor elinden birsey alinca bağırıyor ağlıyor ya normalmi sizce böyle davranması ?