Bizde öyleyiz hatta post açtım bizim gibi olan var mı diye ,dün sabah Vurulduk ikindiye kadar hiçbir şeyi yoktu akşam kusmalari başladı yoğurt verdim ondan sandım ama değil baya kusuyor emerken ağlıyor gece yarım saatte bir uyandı ve ateşlendi ne zaman gecer bilmiyorum 😔😔